donderdag 14 april 2011

Geheim project / Weekendje Friesland

Ik ben de afgelopen maand tussen de werken hier thuis bezig geweest met een nieuwe quilt. Die had ik gemaakt op vraag van Marjon. Ze had een mooie flanel met pony's liggen die maar geen bestemming kreeg. Ik vond het wel een hele eer dat ze me dat vroeg, want als je eens op haar blog gaat kijken, zie je dat ze zowat alles kan naaien. De achterkant is van nicky velours, die ze me ook had gegeven. Ik dacht dat dat niet goed ging werken, omdat dat nogal meerekt, maar ik ben blij dat ik het geprobeerd heb, want dat viel super mee en het resultaat is schitterend: een heerlijk zachte knuffelquilt!




Ik wou hem afkrijgen tegen vorig weekend, want dan zijn we bij onze nederlandse vrienden op bezoek geweest, in Friesland.
Ze waren heel blij met de quilt, dus die was zijn werk weeral dubbel en dik waard!

Het was ook weer een heel fijn weekendje. Zoals steeds als we hun kant uit gaan, was het weer schitterend weer. Zaterdag zijn we naar een pretparkje op kindermaat gegaan:. Drouwenerzand. Daar kon je voor 12€ √† volont√© op de attracties + eten en drinken. Heel geslaagd! Spijtig dat het zo ver is.. Een paar sfeerfoto's:






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen