vrijdag 27 april 2012

Met hulp van Robin: een pyama voor Stijn

Onze Robin wil altijd maar helpen als ik iets aan het naaien ben, maar ik betrouw dat toch niet altijd. Nu was ik een pyamake voor Stijn aan het maken en dat stak toch iets minder nauw dan.
Dus heeft hij met de locker een aantal naden genaaid en dan met de naaimachine een paar zomen gelegd. En geholpen met garen zoeken en draden inrijgen. En fier dat hij dan is. Hij wou het resultaat natuurlijk meteen gepast zien en het resultaat is super-koddig! Het is een tweedelig pyamake, het broekje is van een legging patroon uit de Ottobre en het shirt heb ik al eens eerder gemaakt: hier en hier.
Het is een zwarte dunne tricot met blauwe letterkes. Die ligt al een paar jaar in de kast. Er is nog genoeg over voor een zomerpyama voor Robin denk ik. Die zag dat al goed zitten :)
De halsbies is dikke zachte FOE (fold over elastic).




1 opmerking: