vrijdag 20 april 2012

Quilts

This quilt is made of cloth and thread, to place upon your little bed. It's not a heirloom just to keep, but to lie upon as you count sheep.
Or perhaps the floor's the perfect place, for a doll and teddy picnic space.
This quilt can be anything you dream. From Superman's cape to the robe of a queen.
Pretend it's a raft adrift at sea, or cuddle up when you watch tv.
So use it up and wear it out, I promise I won't yell or pout.
Just tell me when its days are through and I'll make another just for you

Kathy Sherlock

2 opmerkingen:

  1. hahahaha die foto met dat kleine rolmopsje. Eerst dacht ik nog heb je die print 2 keer gemaakt en toen oooh dat is die van ons en dat is Susanne....
    Ze zijn allemaal erg mooi. Van onze ponyquilt hebben we iedere dag wel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb me eens beziggehouden om die foto's in een picasa webalbum te zetten, en dan met een slidshow. Dat werkt beter dan de foto collectie die nog op mijn website staat.
      Je kan er Susanne niet meer in herkennen! :)

      Verwijderen