woensdag 1 augustus 2012

Ik recy-kleer

Na het opruimen van mijn kleerkast heb ik 2 dingen die ik niet meer draag, maar toch ook niet kon wegdoen wat nieuw leven ingeblazen.
Ik heb ze dus ge-recy-KLEERD:

WAS
 een mooi halterjurkje in stofje waar ik nog steeds verliefd op ben, maar helaas zat het niet zo comfortabel.

WERD
Een leuk rokske, na veel geknoei, want het was bijna geresulteerd in enkel maar een kapotgeknipt kleedje.. Het was namelijk eerst niet de bedoeling er een tricot band aan te zetten, de rits die in het kleedje zat voldeed perfect. Maar ik was zo onhandig om tijdens het passen het rits-trekkertje (hoe heet dat in godsnaam?!) uit de rits te trekken, aangezien de rits halverwege gewoon afgeknipt was en dus was de optie 'rits' niet meer in de running :( Want krijg dat trekkertje er maar eens terug in in een afgeknipte rits -> NOT! Gelukkig had ik nog een bijpassend kleurtje tricot liggen en het resultaat mag er wezen..



WAS
een nachtkleedje met versleten en niet flatterende bovenstukje



WERD
een slaapshort, om in de trend te blijven :) Ik heb minstens twee afgedankte topjes die nog perfect kunnen dienen om met dit recy-kleersel een hele pyama te vormen!


1 opmerking: