woensdag 1 augustus 2012

Picknick deken van granny squares

Eindelijk verklaar ik het officiëel voor AF! Ik ben hier meer dan twee jaar geleden aan begonnen, niet wetende hoe groot het moest worden. De kleuren waren toen al wel een beetje gedateerd vond ik want de wol lag al een paar jaren in de kast, maar ja ik kon vanwege het schuldgevoel geen nieuwe wol gaan kopen alvorens de oude wat te laten slinken..
En dan ben ik er zo'n jaar geleden mee gestopt, in de helft van een rij, denkende dat het best al wel groot genoeg was (omdat ik graag aan een ander wou beginnen), maar nu vond ik dat het toch echt niet kon, zo'n half afgewerkt deken. Dus wou ik er nog twee-en-een-halve rij bij (zodat het vierkant zou zijn) en dan nog een rand errond en VOILA:

... een heerlijk dik en warm deken voor op het gras of in de winter binnen op de koude vloertegels...




... maar als ik wou dat Stijn er lang op bleef zitten, dan had ik er wel een maand of 4 eerder aan moeten beginnen  :) :)

1 opmerking:

  1. Hij is prachtig !!!!!! Ben zelf ook bezig aan een. Groetjes christine

    BeantwoordenVerwijderen