woensdag 12 september 2012

Byebye Brother, hello Bernina!!

Ik was al een tijdje aan het denken over de aanschaf van een nieuwe naaimachine. Mijn brother heeft echt super dienst gedaan en was achteraf gezien prijs-kwaliteit een heel goede aankoop geweest. Ik heb er veel plezier mee beleefd, maar ik had toch graag een iets sterkere machine gehad, eentje die echt alles aankan...
Na een bezoek aan een naaimachinewinkel, kwam ik verliefd buiten.. De prijs was wel wat hoger dan het budget dat ik in gedachten had, maar met mijn verjaardag in het verschiet was het eigenlijk toch dé ideale moment om eens zot te doen...
Voor die éne keer :) Dat verdien ik wel vond ik :)
Dus werd het een Bernina, de rolls royce der naaimachines... De crème de la crème..

Meerbepaald de Bernina 350.



 
Mijn eerste projectje ermee is al een feit, dat was deze bandana en ...
... hij gaat als een trein! :)
 

2 opmerkingen:

  1. Zijde zeker dat dat een naaimachine is ?? :-)

    oma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je prachtige aankoop!

    BeantwoordenVerwijderen