zondag 21 april 2013

Lentefeestjurk

Mijn metekindje Ella had heeft dit weekend een feestweekend achter de rug: zaterdag had ze haar lentefeest en vandaag was het turngala van de Relax in Borsbeek.
Voor het lentefeest had haar mama me gevraagd of ik een kleedje wou maken en ik heb daar natuurlijk zeer vereerd "ja" op gezegd!
Zo leuk, kleedjes maken :)
En toen we op dreef waren, ineens ook een bijpassend vestje en haarlint erbij! Het was zeer geslaagd.
Qua patroon heb ik voor het kleedje deze uitleg gecombineerd met een rokdeel uit de Ottobre. Maar voor de bandjes had ik op Ella's vraag spaghetti bandjes gemaakt, die geknoopt waren.
Het was even moed verzamelen alvorens aan de gerimpelde achterkant van het bovenstuk te beginnen, maar dat is heel vlot gelukt! Gewoon rechtdoor stikken met elastisch draad dat uitgerokken op de onderspoel zit. Heel eenvoudig eigenlijk.

Het resultaat mag er wezen:





Op het turngala deed ze mee met de acro groep waar ze sinds januari inzit en wat heeft ze op die korte tijd al ongelooflijk knappe dingen geleerd! Hier staat ze bovenaan de piramide:


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen