woensdag 18 december 2013

El Porto tas

Vorig jaar met kerst kreeg ik dit patroon van Farbenmix: El Porto
Ik heb al jaren een tas van dit patroon (gekregen van haar) en vind het een super handig model. Kan lekker veel in, handig als je met 3 kinderen en een man op stap gaat en anders krijg ik ze in mijn eentje ook wel vol! :)

Na al die tijd is ze nog steeds mooi, maar ik wou me toch zelf ook eens aan een nieuwe wagen. Het is niet echt een beginnerstas en een beetje uitdaging is wel leuk...
Zoals gewoonlijk was het kiezen van de stoffen en versieringen het moeilijkst, daar heb ik zo wat drie kwart jaar over gedaan :)
In Friesland heb ik een wonderschoon borduurtje op mijn reeds geknipte lapjes laten zetten (dank dank Marjon!!) en zo is mijn tas een uniek stuk geworden.

De kleuren en stoffen zijn helemaal wat ik in gedachten had, dus de tas en ik zijn ondertussen onafscheidelijk.
Nu rest me enkel nog het bloggen.. Met een maandje vertraging:






1 opmerking:

  1. Hij is echt super mooi geworden! Daar ga je veel plezier van hebben!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen