vrijdag 7 maart 2014

Creatief met tafelzeil

Voor een goeie vriendin van ons, wou ik een sauna tas maken. Op de blog van Emma en Mona vond ik dit leuke patroon hiervoor en nadat ik hip tafelzeil besteld had, kon ik aan de slag!

Eerst een proefje gemaakt voor mezelf:



En dan voor Martine deze:

Het is een heel makkelijk patroon en het model is echt heel goed, maar het witte tafelzeil was heel lastig om binnenstebuiten te keren en aan de handvaten komen er al scheurtjes, dus echt stevig is het niet :( Ik hoop dat de rode tas het beter doet.. Dat was wel van een andere kwaliteit. 

Van de rode had ik wat extra gekocht en heb ik deze toilet-accessoires gemaakt, zodat die boekskes en wc-rollen eindelijk eens van de vloer af konden. Een pak netter zo!



1 opmerking:

  1. Birgit, je bent echt wel een creatieve madam he !! :)

    BeantwoordenVerwijderen