donderdag 4 september 2014

Draakje Stijn

Ik was al op tijd begonnen aan de verjaardagscadeautjes van Stijn, want in de vakantie kwam het er niet altijd van om rustig op mijn naaizoldertje te vertoeven..
Ik had in het boek 'Van naald tot draad 2' van Elke Vanelderen een heel leuke drakenstaart zien staan. Da's echt iets voor Stijn! En ik had er nog net het ideale lapje groene fleece voor liggen. Weer een overschotje dat nog goed dienst gedaan heeft..

En om het af te maken wou ik er graag een drakentrui bij maken. Dat had ik érgens op internet al wel eens zien passeren en leek me wel doenbaar. Ik paste het patroon van een kaptrui uit de Ottobre wat aan (het achterpand in 2 delen geknipt, met naadtoeslag).

Het is heel leuk geworden en Stijn was er ook heel blij mee, daar kunnen de actie foto's van getuigen :)




Voor in zijn nieuw, groot bed maakte ik ook nog een nieuw setje knuffel-lapjes.




2 opmerkingen: