zaterdag 21 februari 2015

Startersetje 'Haken'

Mijn metekindje Ella vroeg voor haar verjaardag 'iets creatiefs'. Even gepolst bij haar mama en blijkbaar had ze nog niet al te veel haakspulletjes, dus daar kon ik wel iets mee..

Eerst een tas genaaid om alle spulletjes in te steken. 


Dan in mijn eigen wol-mand gedoken waar bergen bollen met leuke kleurtjes uit de Wibra of de Zeeman in zitten. Maar zo'n bollen zijn zo groot en onhandig, dus heb ik kleine bolletjes gerold, zodat ze een mooi startset aan kleurtjes heeft.


Een bijpassend rolletje om haaknaalden in te steken, met wat dubbele naalden uit mijn collectie van erfenissen..



Een beginnersboekje en een leuk vervolgboekje.


Het complete setje! Ze was er heel blij mee, ik ben benieuwd naar haar eerste haaksels!




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen